Az irodalomjegyzékben megadott internetes hivatkozásokat 2004 augusztus 4.-én ellenőriztem.

 

Könyvek

-Berke József, Hegedűs Gy. Csaba, Kelemen Dezső, Szabó József: Digitális képfeldolgozás és alkalmazásai. Keszthelyi Alapítvány 1998

-Budai Attila: A számítógépes grafika. LSI Budapest 2002

-Budai Attila: Mikroszámítógéprendszerek LSI Budapest 2002

-Ila László-Sághi Balázs: PC Műhely 2, Panem Budapest 1998

-Markó Imre: PC-k konfigurálása és installálása – PC hardver. LSI Budapest 2001

-Michael Root-James Boer: A DirectX. Panem Budapest 2000

-Kovács Magda: Tanácsok diplomamunka készítéshez. LSI Budapest 2002

-Székely Vladimir, Poppe András: A számítógépes grafika alapjai IBM PC-n. Computerbooks, Budapest 1997

-Dr Szirmay Kalos László: Számítógépes grafika . Computerbooks Budapest 1999

 

Újságok

 

Számítástechnikával foglalkozó magazinok

Chip / www.chiponline.hu

Magyar PC Magazin/ www.pcm.hu

PCWorld / www.pcworld.hu

 

Játékismertetők, leírások, hardvertesztek

Gamestar/ www.gamestar.hu

Pc Guru

 

Publikációk

Nagy Zoltán: A háromdimenziós világ hajnala, Chip Magazin 1998/01

Erdős Márton-Nagy Imre: Boszorkánykonyha, Chip Magazin 1999/02

Rixer György: GeForszírozzák, Chip Magazin 2002/04

Gerhát Tamás-Erdős Márton: Teret a képességeknek, Chip Magazin 1998/09

 

Internet

 

Videokártya:

 

Gyártók:

www.sapphire.com

www.inno3d.com

www.connect3D.com

www.gigabyte.com

www.albatron.com

Chipset:

www.ati.com

www.nvidia.com

 

 

 

 

Processzorok (3DNow!, SSE, stb.)

www.amd.com/us-en-assets/content-type/white_papers_and_tech_docs/21928.pdf

www.intel.com/technology/itj/q21999/articles/art_2.htm

 

Grafikus programcsomagok

www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx

www.opengl.org

www.sgi.hu

www.sgi.com

 

AGP

www.agpforum.hu

www.intel.com

www.intel.com/technology/agp

 

Portálok

www.cp.hu

www.tomshardware.hu

www.hwhunpage.com

www.prohardware.hu

www.beyond3d.com

www.guru3d.com

www.w3.swi.hu

 

Internetes publikációk

 

Éhn Dávid: A 3D gyorsítás története

www.hwhunpage.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=7

 

Vertex shader, pixel shader

www.tomshardware.hu/graphics/02q1/020116

 

Bőle György: Reflektorfényben az FSAA

www.hwsw.hu/oldal.php3?cikkid=152&oldal=1

 

Vertex shader, pixel shader

www.hwhunpage.com/modeules.php?name=Content&pa=showpage&pid=7

 

Bodnár Ádám: Cube Enviroment Mapping

www.hwsw.hu/oldal.php3?cikkid=39&oldal=1

 

Bodnár Ádám: Előzetes DirectX 9

www.hwsw.hu/oldal.php3?cikkid=729&oldal=1

 

Benchmark

www.futuremark.com

 

 

 

 

 

 

Játékok

 

Fejlesztők, kiadók

www.ea.com (Freedom Fighters, Need for Speed 6-Hot Pursuit2, Need for Speed Underground, Medal of Honour Allied Assult)

www.easports.com (FIFA 2004, NBA Live 2004)

www.ubisoft.com (Far Cry)

www.rockstargames.com (GTA Vice City)

www.cdv.de (Blitzkrieg, Sudden Strike)

www.ghatering.com (Mafia)

www.phyro.com (Commandos 3)

www.codemasters.com (Colin McRae Rally 4)

www.novalogic.com (Delta Force Black Hawk Down- Team Sabre)

www.activision.com (Call of Duty)

 

Internetes portálok

www.gamestar.hu

 

Segédprogram

www.fraps.com

 

 

Visszalépéshez kattints a képre!